Klanttevredenheid vragenlijst

Wij doen onderzoek naar onze huidige schadebehandeling. We willen graag van u horen hoe tevreden/ontevreden u bent over de behandeling van uw recente schade. Met uw reactie zijn wij in staat onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. [vervang: De enquête duurt hoogstens twee minuten en uw antwoorden zijn volledig anoniem.]

Indien u anoniem wenst te blijven, kunt u de velden 'Naam' en 'Email' leeg laten.

Onderstaande 5 vragen kunt u beantwoorden met:

  1. heel erg ontevreden
  2. ontevreden
  3. niet ontevreden / niet tevreden
  4. tevreden
  5. heel erg tevreden

De schade was eenvoudig in te dienen.

Ik ben tevreden over de behandelsnelheid waarop de schade in behandeling werd genomen.

Ik werd goed op de hoogte gehouden door mijn adviseur over het verloop van de schadebehandeling.

De correspondentie was helder en duidelijk.

Ik ben afhandelsnelheid over de snelheid van de afhandeling van de schade.

Heeft u verder nog aanvullingen waarmee wij onze diensten in de toekomst kunnen verbeteren?

© 2020 BSB Volmachten | by i'M DESIGN Web & Graphic Studio