Contactformulier

We streven ernaar de telefoon binnen 3 maal overgaan op te nemen. U krijgt direct de telefoniste aan de lijn. Deze verbindt u door met de juiste medewerker. Indien er geen medewerker beschikbaar is, wordt u zo snel mogelijk teruggebeld. Wij streven ernaar om binnen 2 uur terug te bellen. Er worden geen extra telefoonkosten in rekening gebracht buiten de reguliere telefoonkosten.
Onze reactietermijnen
Wij doen ons best om bij een nieuwe aanvraag of wijziging binnen 8 werkdagen te reageren. Dit geldt ook voor het behandelen van een schade of het beantwoorden van vragen over de status van een schade. Het uitkeren van een schade duurt meestal 5 werkdagen. Uw financieel adviseur kan de actuele reactietermijnen bekijken via ons portaal BSBnet.
Bezoekadres
Markt 5
6161 GE, GELEEN
Postadres
Postbus 322
6160 AH, GELEEN
Kamer van Koophandel
BSB Volmachten 55101550
Openingstijden
Maandag t/m donderdag
8.30 – 12.30 uur | 13.00 – 17.00 uur
Vrijdag
8.30 – 12.30 uur | 13.30 – 17.00 uur
Telefoonnummers
Algemeen
046 423 0231
Schade- en servicenummer
(buiten kantooruren)
088 – 46 44 000
E-mail adressen:
Niet tevreden?
Als u klachten heeft over onze werkzaamheden, dan kunt u deze indienen bij onze directie volgens onderstaande klachtenprocedure. Wij zullen uw klacht onderzoeken en zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw klacht inhoudelijk reageren.
Klik hier om de klachtenprocedure te openen. Komen wij er samen niet uit dan kunt u uw klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl).
Wij zijn onder aanvaarding van het bindend besluit aangesloten bij dit klachtinstituut. In geval van een dreigend conflict of melding bij het klachteninstituut wordt gehandeld in overleg met de verzekeraar/volmachtgever.