Contactformulier

Yasmine

We streven ernaar de telefoon binnen 3 maal overgaan op te nemen. U krijgt direct de telefoniste aan de lijn. Deze verbindt u door met de juiste medewerker. Indien er geen medewerker beschikbaar is, wordt u zo snel mogelijk teruggebeld. Wij streven ernaar om binnen 2 uur terug te bellen. Er worden geen extra telefoonkosten in rekening gebracht buiten de reguliere telefoonkosten.

Onze reactietermijnen

Wij doen ons best om bij een nieuwe aanvraag of wijziging binnen 8 werkdagen te reageren. Dit geldt ook voor het behandelen van een schade of het beantwoorden van vragen over de status van een schade. Het uitkeren van een schade duurt meestal 5 werkdagen. Uw financieel adviseur kan de actuele reactietermijnen bekijken via ons portaal BSBnet.

Bezoekadres

Markt 5
6161 GE, GELEEN

Postadres

Postbus 322
6160 AH, GELEEN

Kamer van Koophandel

BSB Volmachten 55101550

Openingstijden

Maandag t/m donderdag
8.30 – 12.30 uur | 13.00 – 17.00 uur
Vrijdag
8.30 – 12.30 uur | 13.30 – 17.00 uur

Telefoonnummers

Algemeen
046 423 0231 (ook buiten kantooruren) 

E-mail adressen:

Algemeen
Nieuwe tussenpersoon
serviceteam schade
serviceteam particulier
serviceteam zakelijk

Compliment of klacht?

Klik hier als u een compliment of klacht aan ons wilt doorgeven.